FAQ

Hoe ontvang ik mijn tickets? Hoe ontvang ik mijn tickets?
Hanteren de Theaters kledingvoorschriften? Hanteren de Theaters kledingvoorschriften?
Hoe laat moet ik aanwezig zijn? Hoe laat moet ik aanwezig zijn?
Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn ticket? Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn ticket?
Wat betekent het als mijn tickets ' Op aanvraag' zijn? Wat betekent het als mijn tickets ' Op aanvraag' zijn?
Heb ik een ID nodig voor het ophalen van mijn tickets? Heb ik een ID nodig voor het ophalen van mijn tickets?
Rekent u reserveringskosten? Rekent u reserveringskosten?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe ontvang ik mijn tickets?

U dient de voucher/E-ticket(s) die we als PDF document naar uw e-mailadres sturen, te printen en een kopie daarvan mee te brengen naar uw bestemming. Hier kunt u de voucher/E-ticket inwisselen voor uw originele tickets of u dient op verzoek uw voucher/E-ticket(s) te tonen bij de ontmoetingsplek van het evenement. Het is belangrijk dat u alle informatie geprint op uw voucher/E-ticket(s) goed doorneemt.
Terug naar FAQ

Hanteren de Theaters kledingvoorschriften?

Normaal gesproken zijn er geen kledingvoorschriften, elegant of casual is prima tenzij er anders wordt voorgeschreven. Gelieve uw voucher/E-ticket(s) te raadplegen om te lezen of er eventueel kledingvoorschriften voor uw boeking gelden.
Terug naar FAQ

Hoe laat moet ik aanwezig zijn?

Wij raden het aan om 15 min. tot 30 min. voor aanvang te arriveren. Gelieve uw voucher/E-ticket(s) te raadplegen om te lezen welke tijd precies u aanwezig moet zijn voor uw boeking.
Terug naar FAQ

Wat gebeurt er als ik geen gebruik kan maken van mijn ticket?

Normaal gesproken kunnen tickets niet geretourneerd, geannuleerd of van datum gewijzigd worden. Maar als u geen gebruik kunt maken van uw tickets zullen wij ons best doen om u te helpen. Gelieve via de contactpagina contact met ons op te nemen. Hier leggen we tevens uit wat u dient te doen als u uw tickets wilt annuleren. Wees er a.u.b. op attent dat het enige tijd kan duren voor wij de tickets kunnen doorverkopen aan andere klanten en dat er annuleringskosten door ons en onze lokale agent/organisator in rekening worden gebracht.
Terug naar FAQ

Wat betekent het als mijn tickets ' Op aanvraag' zijn?

Voor sommige evenementen dient de reservering bevestigd te worden door de locatie of onze plaatselijke leverancier. Meestal neemt dit minder dan 48 uur in beslag. Dit noemen we ”Een reservering op aanvraag”. Wanneer uw reservering wordt bevestigd door de locatie of onze leverancier, zullen uw e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden worden en zal de betaling worden afgerond. Indien uw boeking niet kan worden bevestigd door de locatie of door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht), zullen wij u een e-mail sturen om u te informeren dat de reservering niet bevestigd is en dat de reservering geannuleerd wordt. Indien uw reservering geannuleerd en niet bevestigd wordt dan wordt er geen geld overgemaakt en wordt de betaling niet afgerond.
Terug naar FAQ

Heb ik een ID nodig voor het ophalen van mijn tickets?

Soms dient u op verzoek een geldig fotoidentiteitsbewijs te tonen wanneer u uw tickets komt ophalen. Dus om er zeker van te zijn dat er zich geen problemen of misverstanden voordoen wanneer u de tickets komt halen, raden we het aan om een geldig fotoidentiteitsbewijs mee te brengen.
Terug naar FAQ

Rekent u reserveringskosten?

Wij zijn vaak goedkoper dan andere ticketaanbieders en soms zelfs goedkoper dan de locatie zelf. Dit komt omdat we een overzeese agentschap zijn, die tickets niet lokaal verkopen. Houd er echter rekening mee dat er reserveringskosten in de kaartprijs zitten inbegrepen van 10-25% als u boekt voor een musical, opera of toneelstuk. Wanneer u boekt voor een voetbalwedstrijd dan kunt u reserveringskosten verwachten van tussen de 10-50% en misschien zelfs meer als u boekt voor een Topwedstrijd. Dus wanneer u via deze site tickets bestelt, betaalt u soms reserveringskosten maar dan bent u in ieder geval verzekerd van een ticket voordat u vertrekt en hoeft u zich geen zorgen te maken om uitverkochte voorstellingen en zwarte markt tickets waarvan de prijs vele malen hoger liggen dan de prijzen van onze tickets.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft neem dan a.u.b. contact met ons op via helpdesk@ticmate.com of door naar “Contact” op onze website te gaan waar u ons telefoonnummer kunt terugvinden. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na datum van de voorstelling/tour/evenement naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan kunnen we niet garanderen dat we in staat zullen zijn om u te helpen!
Terug naar FAQ

Nederlands
Ticmate.be


In winkelwagen