1. Top of the Rock Observation Deck: zonder wachtrij
Vanaf € 40,50
Ticmate - Wij zullen uw evenement internationaal te maken!
Opgericht in 2006, Ticmate's business concept en het doel is om de leidende Europese onderneming geworden voor de internationale verkoop van tickets en reizen naar verschillende soorten evenement. De eerste fase van de lancering proces was de oprichting van LondonMusicalTickets.com . Uitbreiding is snel gegaan en het succes is al een realiteit. www.london-musical-tickets.com Is nu beschikbaar in twaalf verschillende talen in meer dan veertig landen, met een gelijkmatige verdeling van de kaartverkoop op alle markten.
Ticmate was ook de initiatiefnemer van de reality show West Star End in Zweedse TV3, waar de winnaar won de vrouwelijke hoofdrol in Monty Python's musical Spamalot, speelde in het Londense West End in 2008/09.
We zijn voortdurend op zoek te vinden en ontwikkelen van nieuwe projecten.
Bent u de producent van een evenement met internationale potentie?
Dan contact met ons op , dan helpen wij u een breder publiek te bereiken.
Voor
In nauwe samenwerking met de event producer, is onderzoek en kartering uitgevoerd om de meest geschikte internationale publiek te vinden. Waarna, is een strategie en een actieplan opgesteld om de gekozen doelgroep met succes te bereiken en in internationaal verband het evenement.
Gedurende
Effectieve internationale versterking marketing van het evenement en kaartverkoop, zal op zijn beurt het genereren van meer omzet en zet het evenement op de mondiale kaart. Dit kan onder meer zaken als op maat gemaakte websites en gesponsorde internetlinks in lokale talen. Ticmate heeft ook ervaring op de vaststelling van exclusieve samenwerking gaat met reisbureaus, reisbureaus en andere relevante organisaties, tv-shows en dergelijke. Google gebruikt Ticmate als casestudy over hoe je succesvol benutten AdWords.
Na
De resultaten van het project worden geëvalueerd door middel van nauwkeurig meten, uitgebreide follow-up van het internationaal publiek, en landspecifieke analyses neer op wijkniveau. Deze informatie is zeer waardevol wanneer, bijvoorbeeld, de planning van internationale tournees, de planning van de export van musicals buiten Broadway of West End, enz.
Op Ticmate, kunnen we een duidelijke trend aantonen dat er een toegenomen belangstelling voor internationale evenementen in de komende jaren te zien. Dit is heel duidelijk, niet in het minst geweest van het bedrag van de rente in onze dochteronderneming, London Musicals, gedurende een zeer korte periode van tijd. De totale markt voor live evenementen neemt gestaag toe elk jaar. Bijvoorbeeld, in 2007 een nieuw record werd gevestigd in het Londense West End, met meer dan 13,6 miljoen mensen wonen, zie persbericht. Deze trend werd versterkt door studie IPK's die , via enquêtes, heeft aangetoond dat Event Travel, dat wil zeggen mensen die reizen naar culturele en sportieve evenementen, is de snelst groeiende sector binnen de reisbranche.
Trends zijn ook laten zien dat het de feitelijke gebeurtenis en ervaring die is het bepalen van de reisbestemmingen meer en meer. Ondertussen, tot nu toe, algemene kennis en systematisering voor het bereiken van internationale klanten op nieuwe gebeurtenissen over het algemeen gedaald kort binnen de industrie. Dit is waar Ticmate ziet een groot potentieel.
Ticmate heeft zijn eigen netwerk van internationale marketing-en verkoopkanalen. Onze speciaal ontworpen technisch platform, gecombineerd met onze jarenlange ervaring en know-how, genereert de omgeving, en vindt het publiek voor, internationale evenementen zoals musicals, opera, cabaret, sportevenementen en concerten. In de toekomst zullen onze klanten in staat om hun vlucht, hotel en zelfs hun maaltijden boeken zonder onze websites te verlaten.
Oprichter Ticmate's en belangrijkste eigenaar, Marcus Moeschlin, heeft een schat aan ervaring in de kaartverkoop voor internationale evenementen. Hij was een van de initiatiefnemers van het Global Tickets netwerk, waarbij 22 landen gekocht en verkocht tickets voor internationale evenementen van elkaar. Daarnaast heeft hij gewerkt met verschillende specifieke producties. Marcus was, bijvoorbeeld, die verantwoordelijk is voor de Zweedse lancering van Peter Jöback in Miss Saigon en Petra Nielsen in Chicago de Musical, beide uitgevoerd in Londen. Volgens Sue Uings bij Cameron Mackintosh, in deze periode 30% van de mensen in het publiek waren op bezoek Zweden.
Bijgevolg Marcus Moeschlin lanceerde ook het idee dat een Zweed moeten inhuren, en vul, de Royal Albert Hall in Londen met hun landgenoten. Robert Wells vond deze suggestie en bereid een samenwerking die leidde tot Wells vullen van de Royal Albert Hall drie jaar op rij, en de meerderheid van het publiek kwam uit Zweden.
Bent u een evenement producent op zoek naar een internationaal publiek te bereiken? E-mail naar International.event bij ticmate.com en laten we praten.